ولوو ان10
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان نوکرهمتون علی نیک نژاد ازمازندران روستای اسرم هستم من16 ساله هستم امیدوارم باعکسام شماراباکامیون های اسرم وشهرهای دیگر آشناکنم.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 447
بازدید کل : 17332
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1



">


! !
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
! چاپ این صفحه ! تماس با ما ! نرم افزار هاي مورد نياز
دزدي نکن راضي نيستمWinampJetAudioGoogle ChromeFirefoxYahoo MessengerIDMWinRARKMPlayerK-Lite CodecAdobe ReaderFlash Player
معرفی کامیون های ایران 62
کامیون های مازندران
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : علی نیکنژاد

یا جواد الاِءمه



نظرات شما عزیزان:

danial6959
ساعت0:32---11 ارديبهشت 1393
سلام برار خاری من مدیر وبلاگ ایران 62.59 دانیالم من تورو تازه پیدات کردم من بچه گلستانم ازادشهر ما هم کامیون داریم خوش حال میشم به وبلاگ منم سر بزنی

برار بچه کجای مازندرون هستی
پاسخ: چاکره تم بچه ساری روبهروی کشت صنعت اسرم . دمت گرم


احسان ان10
ساعت14:35---6 ارديبهشت 1393
داش وقتی عکس مینداری سعی کن تو یه عکس هم جلو و هم بغل ماشین یا هم عقب و هم بغل ماشین معلوم باشه مرسی
پاسخ:این دفعه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 و آدرس mazand-truck.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.