این ولوو ماله داییم هست
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان نوکرهمتون علی نیک نژاد ازمازندران روستای اسرم هستم من16 ساله هستم امیدوارم باعکسام شماراباکامیون های اسرم وشهرهای دیگر آشناکنم.



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 461
بازدید کل : 17346
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 1



">


! !
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
! چاپ این صفحه ! تماس با ما ! نرم افزار هاي مورد نياز
دزدي نکن راضي نيستمWinampJetAudioGoogle ChromeFirefoxYahoo MessengerIDMWinRARKMPlayerK-Lite CodecAdobe ReaderFlash Player
معرفی کامیون های ایران 62
کامیون های مازندران
یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : علی نیکنژاد

 



نظرات شما عزیزان:

علی IR46
ساعت11:07---28 خرداد 1393
ایولا پس خودش بود آره شب بود ساعت3یا4اینابود خوابیده بود...
از باکش شناختمش...
اکثرماشینای مازندران میان ماشین مارو که دیدی میشناسی...
دیدی یه نوربالا به مابده خخخخخخ


علی IR46
ساعت21:06---19 خرداد 1393
مبارک داییت باشه...
داش داییت گیلان کارمیکنه؟؟
فک کنم همین ماشین بود ساعت4صبح بود میرفتم سرویس دم در سیلوی گندم رشت خوابیده بود ازدوربود خوب ندیدمش اما باکش خیلی شبیه اونه و کلا ازبغل شبیه همین ماشین بود و تابلوهم نداشت...
حالا یه سوالی بکن...

پاسخ:اره داداش اون سرویس خودم همراش بودم
پاسخ:همیشه سمت رشت میاد ماشین ماهم میاد


احسان ان10
ساعت14:19---11 خرداد 1393
خوشگله ولی یکم رسیدگی میخواد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی کامیون های ایران 62 و آدرس mazand-truck.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.